PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
  • Pomoc techniczna

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
 
Właścicielem sklepu internetowego  znajdującego się pod adresem www.softmar.com.pl  jest firma: abc SoftMAR Magdalena Lis
 Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
1. adres poczty elektronicznej: info@softmar.com.pl
2. pod numerem telefonu: 81 747 56 66
Wymogi techniczne:
 W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze sklepu Internetowego niezbędne są:
a) urządzenie z dostępem do sieci Internet;
b) przeglądarka internetowa typu: MS Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
c) dostęp do poczty elektronicznej.
§1 DEFINICJE
Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
NABYWCA  – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. z późn. zm.
KONSUMENT – za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KONTO (KONTO NABYWCY) – podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Zamówieniach Nabywcy w Sklepie Internetowym.
PRODUKT – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie Internetowym będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Nabywcą a Sprzedawcą.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
REJESTRACJA – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Nabywcę Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu.
SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.softmar.com.pl  za pośrednictwem którego Nabywca może zawrzeć Umowę Sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – abc SoftMAR Magdalena Lis z siedzibą  w 20-138 Lublin, ul. Modrzewiowa 4  posiadający numer identyfikacji podatkowej 712-123-22-10
STRONA – Usługodawca, Sprzedawca lub Nabywca.
UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) - umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy..
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ - umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

§2 OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. Użytkownik może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
2. Przedmiotami transakcji są towary przedstawione w ofercie Sklepu Internetowego www.softmar.com.pl
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.
5. Nabywca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Składając Zamówienie Kupujący oświadcza, że ma zdolność do czynności prawnych w zakresie podejmowania zobowiązań w ramach niniejszego Regulaminu.
6. Nabywca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
§3 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
1. Użytkownik, przeglądając strony sklepu, w szczególności prezentujące towary, usługi i koszty wysyłki, ma możliwość zapoznania się z ich opisem, cechami, parametrami technicznymi, ceną oraz kosztem wysyłki oraz kosztami dodatkowymi. Sprzedawca zobowiązuje się do prezentowania na powyższych stronach jasnych i rzetelnych informacji umożliwiających Użytkownikowi zapoznanie się z jego ofertą.
2. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Użytkownik może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.
3. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych służących do określenia:
  • adresu dostawy,
  • sposobu dostawy,
  • sposobu dokonania płatności za towar/usługę.
4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Użytkownika Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Użytkownika.
5. Po złożeniu prawidłowego zamówienia Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa na dany towar lub usługę zostaje zawarta z chwilą przesłania Użytkownikowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.
6. W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę przed złożeniem przez niego zamówienia o minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta Umowa, jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia ciągłego lub okresowego.

§4 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Nabywcą  a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Nabywcę zamówienia za pomocą formularza w sklepie internetowym, zgodnie z Regulaminem.
3. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Nabywcy  stosownej wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany w trakcie składania zamówienia.
4. W przypadku wyboru przez Nabywcę:
a) płatności przelewem, Nabywca obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§5 FORMY PŁATNOŚCI
1. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty z wyjątkiem kosztu dostawy, który podawany jest w dalszej części zamówienia.
2. Nabywca może wybrać następujące metody płatności:
a) przelew na rachunek bankowy
b) gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
§6 DOSTAWA
1. Dostawa Produktów jest ograniczona do terytorium Unii Europejskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Nabywcę w trakcie składania Zamówienia.
2. Nabywca może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Produktów:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej,
b) odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
3. Jeżeli Nabywca wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym na podstronie "koszyk" (z zastrzeżeniem §6 punkt 2), w sposób wybrany przez Nabywcę podczas składania Zamówienia.
4. W sytuacjach, gdy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, Nabywca zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo.
5. Sprzedawca, zgodnie z wolą Nabywcy, dostarcza wraz z produktem paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Produkty.
§7 ZWROTY I REKLAMACJE
1. Produkty zamówione w Sklepie mogą zostać zwrócone, zwrotom nie podlegają:
  • urządzenia fiskalne typu kasy i drukarki , które są wprowadzone w tryb fiskalny  zgodnie z numerem NIP nabywcy
  • oprogramowanie, którego klucz został wykorzystany do legalnej pracy na programie
zgodnie z ustawą z dn. 24 czerwca 2014 r. art. 27 w terminie 14 dni od daty otrzymania bez podania przyczyny, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie na adres abc SoftMAR ul. Modrzewiowa 4, 20-138 Lublin. Istnieje możliwość przesłania oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@softmar.com.pl.  Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

2. W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był w stanie w jakim znajdował się w momencie sprzedaży. Jakiekolwiek uszkodzenie towaru może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu.
3. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać listem poleconym, paczką lub kurierem starannie zapakowane i zabezpieczone, na adres Sklepu:
abc SoftMAR  ul. Modrzewiowa 4, 20-138 Lublin
6. Zniszczenie towaru zwrotnego na skutek niestarannego zapakowania spowoduje obciążenie kosztami nadawcę przesyłki.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Nabywcy  uznał za uzasadnione. W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Sprzedawca niezwłocznie zwraca wpłacone pieniądze za towar i wysyłkę na wskazane przez Kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
8. Zwroty i reklamacje w postaci przesyłek pobraniowych nie są przyjmowane.
9. Jeśli Nabywca jest przedsiębiorcą, Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim Sprzedawca nie będzie ponosić odpowiedzialności za wady ukryte produktu. Wykluczenie uprawnienia z rękojmi wobec przedsiębiorcy wynika z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych.


§8 PRAWA  AUTORSKIE
1. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania i używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych wszystkich informacji tekstowych, zdjęć produktów i opracowań graficznych znajdujących się w sklepie internetowym pod adresem www.softmar.com.pl bez zgody ich autora.
§9 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. Z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez Sklep oraz zamawiającego Nabywcę umowy kupna – sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Nabywcę zamówienia.
2. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Nabywca zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego. Klienci posiadający konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Nabywca, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Nabywca ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. w tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a w przypadku braku takiej możliwości - spory będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.


 
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu