PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Ważne informacje » Aktualizacja programów InsERT nexo
  • Pomoc techniczna

Aktualizacja programów InsERT nexo

Data dodania: 26-04-2022


Aktualna wersja programów InsERT nexo  to  40.0.2

 

Nie umiesz poradzić sobie ze zaktualizowaniem swojego oprogramowania?
Skontaktuj się z nami. Zrobimy to za Ciebie
 


Co nowego w programach InsERT nexo   :
 

Wersja 40.0.0

Gestor nexo / nexo PRO

  • W zleceniach serwisowych oraz umowach z klientami wprowadzono możliwość zbiorczej zmiany statusu dokumentu.
  • W wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS, w węźle Ogólne dodano nowy autotekst: miesiąc z kontekstu.
  • W Parametrach ofert dodano możliwość ustawienia domyślnego opiekuna dla nowo dodawanych ofert.
  • W Parametrach ofert dodano możliwość ustawienia, aby domyślnie był zaznaczony znacznik Przenoś uwagi na dokumenty realizujące.
  • Dla automatów uruchamianych według harmonogramu dodano możliwość skorzystania z czynności: Utwórz wiadomość e-mail, Utwórz wiadomość SMS.
  • W automatyzacjach dla zamówienia od klienta oraz oferty dodano nową czynność, która umożliwia automatyczne tworzenie faktury VAT sprzedaży.
  • Dodano możliwość sprawdzenia zgody na cel przetwarzania w czynnościach Utwórz wiadomość e-mail, Utwórz wiadomość SMS. Brak aktualnej zgody uniemożliwi wykonanie czynności.
  • Dodano nową czynność Drukuj, która umożliwia pokazanie parametrów wydruku.
  • W automatach opartych o harmonogram dodano nową czynność: Zapisz raport własny. Czynność umożliwia zapisanie wyników raportu we wskazanej lokalizacji na komputerze.
  • W automatach opartych o harmonogram, dla czynności Wyślij raport własny, wprowadzono możliwość wykorzystania raportów własnych LINQ.
  • W automatyzacjach dodano nową czynność: Zapisz wydruk na dysku, która umożliwia zapis wydruku obiektu w odpowiednio wskazanym folderze oraz formacie.
  • W automatyzacjach, dla automatów opartych o zlecenie serwisowe oraz umowę z klientem dodano możliwość wykorzystania nowych pól w warunkach: oddział, magazyn, transakcja, kategoria.
  • W automatyzacjach, dla obiektu Oferta dodano nową czynność, która umożliwia automatyczne tworzenie zamówienia od klienta.
  • W okienku Drukuj dodano parametr Wyślij natychmiast, który umożliwia utworzenie wiadomości i jej przekazanie do wysłania bez otwierania okna wiadomości e-mail.
  • Do Słownika uprawnień dodano możliwość odfiltrowania uprawnień charakterystycznych dla wskazanego programu.
  • Do Słownika użytkowników dodano możliwość filtrowania.
  • Dodano możliwość oznaczania ról użytkowników jako domyślnych.
  • W słownikach ról oraz uprawnień dodano możliwość tworzenia ról na podstawie uprawnień użytkownika.
  • [PRO] Podczas definiowania zaawansowanych atrybutów klasyfikacji wprowadzono wyświetlanie podpowiedzi dla pola "Wyrażenie", które pojawiają się po wpisaniu ciągu znaków.
  • [PRO] Ułatwiono definiowanie klasyfikatorów dla modeli poprzez uwidocznienie w składnikach klasyfikatorów właściwości oraz możliwości użycia wyłącznie właściwości i cech występujących w danym modelu.
  • [PRO] Wprowadzono możliwość multiwyboru w drzewku klasyfikatora.
  • [PRO] W drzewku klasyfikatora, w menu kontekstowym dodano polecenia umożliwiające zwijanie widocznych elementów
  • [PRO] W edycji atrybutu klasyfikacji wprowadzono możliwość przywrócenia domyślnych ustawień dla sekcji "źródło danych".


Gratyfikant nexo / nexo PRO
  • [PRO] Dodano możliwość wskazania dwóch pozycji ze słowników użytkownika do definicji list płac służących do księgowania wynagrodzeń według specyficznych potrzeb.
  • W wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS, w węźle Ogólne dodano nowy autotekst: miesiąc z kontekstu.
  • Dla automatów uruchamianych według harmonogramu dodano możliwość skorzystania z czynności: Utwórz wiadomość e-mail, Utwórz wiadomość SMS.
  • Dodano nową czynność Drukuj, która umożliwia pokazanie parametrów wydruku.
  • W automatach opartych o harmonogram dodano nową czynność: Zapisz raport własny. Czynność umożliwia zapisanie wyników raportu we wskazanej lokalizacji na komputerze.
  • W automatach opartych o harmonogram, dla czynności Wyślij raport własny, wprowadzono możliwość wykorzystania raportów własnych LINQ.
  • W automatyzacjach dodano nową czynność: Zapisz wydruk na dysku, która umożliwia zapis wydruku obiektu w odpowiednio wskazanym folderze oraz formacie.
  • W okienku Drukuj dodano parametr Wyślij natychmiast, który umożliwia utworzenie wiadomości i jej przekazanie do wysłania bez otwierania okna wiadomości e-mail.
  • Do Słownika uprawnień dodano możliwość odfiltrowania uprawnień charakterystycznych dla wskazanego programu.
  • Do Słownika użytkowników dodano możliwość filtrowania.
  • Dodano możliwość oznaczania ról użytkowników jako domyślnych.
  • W słownikach ról oraz uprawnień dodano możliwość tworzenia ról na podstawie uprawnień użytkownika.
  • Dodano nową wersję deklaracji PIT-R(21) dotyczącej dochodów z tytułu pełnienia obowiązków społecznych i obywatelskich wraz z wysyłką elektroniczną.
  • Dodano obsługę nowej wersji deklaracji PIT-11(28) dotyczącej przychodów 2022 r. wraz z wysyłką elektroniczną.

Rachmistrz nexo / nexo PRO
  • W wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS, w węźle Ogólne dodano nowy autotekst: miesiąc z kontekstu.
  • Dla automatów uruchamianych według harmonogramu dodano możliwość skorzystania z czynności: Utwórz wiadomość e-mail, Utwórz wiadomość SMS.
  • Dodano nową czynność Drukuj, która umożliwia pokazanie parametrów wydruku.
  • W automatach opartych o harmonogram dodano nową czynność: Zapisz raport własny. Czynność umożliwia zapisanie wyników raportu we wskazanej lokalizacji na komputerze.
  • W automatach opartych o harmonogram, dla czynności Wyślij raport własny, wprowadzono możliwość wykorzystania raportów własnych LINQ.
  • W automatyzacjach dodano nową czynność: Zapisz wydruk na dysku, która umożliwia zapis wydruku obiektu w odpowiednio wskazanym folderze oraz formacie.
  • W okienku Drukuj dodano parametr Wyślij natychmiast, który umożliwia utworzenie wiadomości i jej przekazanie do wysłania bez otwierania okna wiadomości e-mail.
  • Do Słownika uprawnień dodano możliwość odfiltrowania uprawnień charakterystycznych dla wskazanego programu.
  • Do Słownika użytkowników dodano możliwość filtrowania.
  • Dodano możliwość oznaczania ról użytkowników jako domyślnych.
  • W słownikach ról oraz uprawnień dodano możliwość tworzenia ról na podstawie uprawnień użytkownika.
  • Dodano nową wersję deklaracji PIT-R(21) dotyczącej dochodów z tytułu pełnienia obowiązków społecznych i obywatelskich wraz z wysyłką elektroniczną.
  • Dodano obsługę nowej wersji deklaracji PIT-11(28) dotyczącej przychodów 2022 r. wraz z wysyłką elektroniczną.
  • W schematach dekretacji dokumentów wynagrodzeń dodano obsługę pól związanych z zaliczką odroczoną.
  • Dla wyciągów pobieranych z plików dodano parametr "Zakończ transfer po zaimportowaniu wyciągu".
  • Do operacji zbiorczych w kartotece klienta dodano możliwość zmiany domyślnego sposobu rozliczania należności/zobowiązań, rodzaju rozrachunku dodawanego ręcznie oraz oznaczania rozrachunków jako wrażliwych.
  • Do słownika Rodzaje rozrachunków oraz do kartoteki klientów dodano możliwość ustawienia domyślnego rodzaju rozrachunku przy dodawaniu ręcznym.
  • Dodano obsługę "rozrachunków wrażliwych": poprzez: operację w widokach rozrachunkowych, parametr w Kliencie/w Rodzajach rozrachunków/na formatce rozrachunku.
  • [PRO] Dodano słownik Reguły rozpoznawania operacji bankowych umożliwiający definiowanie sposobu przypisywania rodzajów operacji bankowych (pobieranych z pliku) na podstawie zadanych warunków.
  • Umożliwiono powielanie scenariuszy windykacyjnych.
  • W Parametrach bankowości dodano dodatkowe wartości dotyczące sposobu rozliczania pobieranych operacji bankowych (wg tytułem i najstarszej kwoty oraz wg tytułem i najstarszych rozrachunków).
  • W widokach rozrachunkowych dodano zbiorcze ustawianie domyślnego sposobu rozliczania rozrachunków.

Rewizor nexo / nexo PRO
  • W wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS, w węźle Ogólne dodano nowy autotekst: miesiąc z kontekstu.
  • Dla automatów uruchamianych według harmonogramu dodano możliwość skorzystania z czynności: Utwórz wiadomość e-mail, Utwórz wiadomość SMS.
  • Dodano nową czynność Drukuj, która umożliwia pokazanie parametrów wydruku.
  • W automatach opartych o harmonogram dodano nową czynność: Zapisz raport własny. Czynność umożliwia zapisanie wyników raportu we wskazanej lokalizacji na komputerze.
  • W automatach opartych o harmonogram, dla czynności Wyślij raport własny, wprowadzono możliwość wykorzystania raportów własnych LINQ.
  • W automatyzacjach dodano nową czynność: Zapisz wydruk na dysku, która umożliwia zapis wydruku obiektu w odpowiednio wskazanym folderze oraz formacie.
  • W okienku Drukuj dodano parametr Wyślij natychmiast, który umożliwia utworzenie wiadomości i jej przekazanie do wysłania bez otwierania okna wiadomości e-mail.
  • Do Słownika uprawnień dodano możliwość odfiltrowania uprawnień charakterystycznych dla wskazanego programu.
  • Do Słownika użytkowników dodano możliwość filtrowania.
  • Dodano możliwość oznaczania ról użytkowników jako domyślnych.
  • W słownikach ról oraz uprawnień dodano możliwość tworzenia ról na podstawie uprawnień użytkownika.
  • Dodano nową wersję deklaracji PIT-R(21) dotyczącej dochodów z tytułu pełnienia obowiązków społecznych i obywatelskich wraz z wysyłką elektroniczną.
  • Dodano obsługę nowej wersji deklaracji PIT-11(28) dotyczącej przychodów 2022 r. wraz z wysyłką elektroniczną.
  • Dodano obsługę wysyłki elektronicznej nowej wersji deklaracji CIT-8(31) dotyczącą przychodów uzyskanych od roku 2021.
  • W schematach dekretacji dokumentów wynagrodzeń dodano obsługę pól związanych z zaliczką odroczoną.
  • Dla wyciągów pobieranych z plików dodano parametr "Zakończ transfer po zaimportowaniu wyciągu".
  • Do operacji zbiorczych w kartotece klienta dodano możliwość zmiany domyślnego sposobu rozliczania należności/zobowiązań, rodzaju rozrachunku dodawanego ręcznie oraz oznaczania rozrachunków jako wrażliwych.
  • Do słownika Rodzaje rozrachunków oraz do kartoteki klientów dodano możliwość ustawienia domyślnego rodzaju rozrachunku przy dodawaniu ręcznym.
  • Dodano obsługę "rozrachunków wrażliwych": poprzez: operację w widokach rozrachunkowych, parametr w Kliencie/w Rodzajach rozrachunków/na formatce rozrachunku.
  • [PRO] Dodano słownik Reguły rozpoznawania operacji bankowych umożliwiający definiowanie sposobu przypisywania rodzajów operacji bankowych (pobieranych z pliku) na podstawie zadanych warunków.
  • Umożliwiono powielanie scenariuszy windykacyjnych.
  • W Parametrach bankowości dodano dodatkowe wartości dotyczące sposobu rozliczania pobieranych operacji bankowych (wg tytułem i najstarszej kwoty oraz wg tytułem i najstarszych rozrachunków).
  • W widokach rozrachunkowych dodano zbiorcze ustawianie domyślnego sposobu rozliczania rozrachunków.

Subiekt nexo / nexo PRO
  • W wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS, w węźle Ogólne dodano nowy autotekst: miesiąc z kontekstu.
  • Dla automatów uruchamianych według harmonogramu dodano możliwość skorzystania z czynności: Utwórz wiadomość e-mail, Utwórz wiadomość SMS.
  • W automatyzacjach dla zamówienia od klienta oraz oferty dodano nową czynność, która umożliwia automatyczne tworzenie faktury VAT sprzedaży.
  • Dodano nową czynność Drukuj, która umożliwia pokazanie parametrów wydruku.
  • W automatach opartych o harmonogram dodano nową czynność: Zapisz raport własny. Czynność umożliwia zapisanie wyników raportu we wskazanej lokalizacji na komputerze.
  • W automatach opartych o harmonogram, dla czynności Wyślij raport własny, wprowadzono możliwość wykorzystania raportów własnych LINQ.
  • W automatyzacjach dodano nową czynność: Zapisz wydruk na dysku, która umożliwia zapis wydruku obiektu w odpowiednio wskazanym folderze oraz formacie.
  • W automatyzacjach, dla obiektu Oferta dodano nową czynność, która umożliwia automatyczne tworzenie zamówienia od klienta.
  • W okienku Drukuj dodano parametr Wyślij natychmiast, który umożliwia utworzenie wiadomości i jej przekazanie do wysłania bez otwierania okna wiadomości e-mail.
  • Do Słownika uprawnień dodano możliwość odfiltrowania uprawnień charakterystycznych dla wskazanego programu.
  • Do Słownika użytkowników dodano możliwość filtrowania.
  • Dodano możliwość oznaczania ról użytkowników jako domyślnych.
  • W słownikach ról oraz uprawnień dodano możliwość tworzenia ról na podstawie uprawnień użytkownika.
  • W danych asortymentu dodano możliwość określania nazwy asortymentu u dostawcy.
  • W parametrach Subiekta umożliwiono ustawienie domyślnego uwzględniania/nieuwzględniania rezerwacji stanów podczas dysponowania stanów magazynowych.
  • Wprowadzono możliwość generowania zamówień do dostawcy do niezrealizowanych zleceń produkcyjnych montażu.
  • Na zleceniach produkcyjnych wprowadzono możliwość wyświetlenia kolumny z ilością dostępną w magazynie.
  • Dla dokumentów ZD (Zamówienia do dostawcy) dodano operację wystawiania Dyspozycji bankowych.
  • Dla wyciągów pobieranych z plików dodano parametr "Zakończ transfer po zaimportowaniu wyciągu".
  • Do operacji zbiorczych w kartotece klienta dodano możliwość zmiany domyślnego sposobu rozliczania należności/zobowiązań, rodzaju rozrachunku dodawanego ręcznie oraz oznaczania rozrachunków jako wrażliwych.
  • Do słownika Rodzaje rozrachunków oraz do kartoteki klientów dodano możliwość ustawienia domyślnego rodzaju rozrachunku przy dodawaniu ręcznym.
  • Dodano obsługę "rozrachunków wrażliwych": poprzez: operację w widokach rozrachunkowych, parametr w Kliencie/w Rodzajach rozrachunków/na formatce rozrachunku.
  • [PRO] Dodano słownik Reguły rozpoznawania operacji bankowych umożliwiający definiowanie sposobu przypisywania rodzajów operacji bankowych (pobieranych z pliku) na podstawie zadanych warunków.
  • Umożliwiono powielanie scenariuszy windykacyjnych.
  • W Parametrach bankowości dodano dodatkowe wartości dotyczące sposobu rozliczania pobieranych operacji bankowych (wg tytułem i najstarszej kwoty oraz wg tytułem i najstarszych rozrachunków).
  • W widokach rozrachunkowych dodano zbiorcze ustawianie domyślnego sposobu rozliczania rozrachunków.
  • [PRO] Podczas definiowania zaawansowanych atrybutów klasyfikacji wprowadzono wyświetlanie podpowiedzi dla pola "Wyrażenie", które pojawiają się po wpisaniu ciągu znaków.
  • [PRO] Ułatwiono definiowanie klasyfikatorów dla modeli poprzez uwidocznienie w składnikach klasyfikatorów właściwości oraz możliwości użycia wyłącznie właściwości i cech występujących w danym modelu.
  • [PRO] Wprowadzono możliwość multiwyboru w drzewku klasyfikatora.
  • Wprowadzono obsługę nowej wersji pliku kontrolnego JPK_FA w wersji czwartej. Nowa wersja obowiązuje od 1 kwietnia 2022 r.
  • [PRO] W drzewku klasyfikatora, w menu kontekstowym dodano polecenia umożliwiające zwijanie widocznych elementów
  • [PRO] W edycji atrybutu klasyfikacji wprowadzono możliwość przywrócenia domyślnych ustawień dla sekcji "źródło danych".
  • [PRO] Wprowadzono możliwość filtrowania generowanych wyników w atrybutach klasyfikacji, dzięki czemu możliwe jest np. pokazanie wyłącznie transakcji handlowych dotyczących sprzedaży.
  • Poprawiono wykazywanie wartości pozycji dla faktur marża w pliku kontrolnym JPK_FA.
  • W "Parametrach urządzeń" dodano możliwość definiowania automatycznego usuwania wpisów w rejestrze zdarzeń starszych niż określona liczba dni lub po przekroczeniu określonej ilości.






 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Ważne informacje
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu